Tuesday, January 24, 2012

English - French translation? Please help! No google translate please. 10 points for first full correct answer?

Hi

please translate this for me but I don't like google translate so please only answer if you actually speak French. THANKS!!!



I think smoking is disgusting. Also, it can really damage your lungs so it's not worth the risk. Cigarettes are also expensive so I think it is a waste of money. It is difficult to stop smoking because they are addicting.English - French translation? Please help! No google translate please. 10 points for first full correct answer?
je pense que fumer est r茅pugnant/d茅goutant. En plus/en outre, cela peut abimer vos poumons, donc 莽a n'en vaut pas la peine. Les cigarettes sont 茅galement/aussi tr猫s ch猫res donc je pense que c'est une perte d'argent/une d茅pense inutile/du g芒chis. C'est difficile d'arr锚ter car c'est addictif/cela cr茅茅 une addiction



i hope i helped

you can contact me for other information
Je pense que fumer d茅go没te. Aussi, il peut endommager vraiment vos poumons si ce n'est pas la valeur le risque. Les cigarettes sont aussi ch猫res si je pense c'est une perte d'argent. C'est difficile d'arr锚ter de fumer parce qu'ils sont qui cr茅ent une d茅pendance.English - French translation? Please help! No google translate please. 10 points for first full correct answer?
If Killer is French, I'm a Martian!English - French translation? Please help! No google translate please. 10 points for first full correct answer?
Je pense que fumant est r茅pugnant. En outre, il peut vraiment endommager vos poumons ainsi it' ; s pas en valeur le risque. Les cigarettes sont 茅galement ch猫res ainsi je pense que c'est un gaspillage d'argent. Il est difficile de cesser de fumer parce qu'ils s'adonnent

No comments:

Post a Comment